we, fujoshis

yaoinfo

fanpejdż: ~klik~
mój numer gg: 37209209
mój kanał na youtube: ~klik~

niedziela, 24 sierpnia 2014

Mission impossible [Ty/mężczyźni z Free!]

Jestem. Padnięta. Ale W KOŃCU udało mi się to wszystko ogarnąć.
Zostawiajcie komentarze pod pierwszym endingiem, który Wam się trafi! Jestem mega ciekawa :DD

*


Bądźmy szczerzy – nie jesteś mistrzynią pływania. Okej, w sytuacji kryzysowej raczej się nie utopisz - co nie zmienia faktu, że do klubu pływackiego cię nie przyjmą. Ale nie ubolewasz szczególnie z tego powodu. No, przynajmniej do momentu, w którym na klasowej wycieczce nad morze wypadasz za burtę z przewożącej was łódki i ratuje cię najbardziej antypatyczna osoba jaką znasz – kapitan klubu pływackiego. Poza tym, że jest niemiły, zadufany w sobie i egoistyczny, ponoć jest jeszcze nieobliczalny i lepiej mu nie podpadać.
Myślałby kto, że zawdzięczanie życia takiemu burakowi jest wystarczającą karą za bycie ofiarą losu i poślizgnięcie się na kawałku glona. Niespodzianka, nie jest!
- Uratowałem cię, więc masz wobec mnie dług. Ale nie martw się, wiem, jak możesz go łatwo i szybko spłacić!
Po trzech sekundach absolutnej paniki, słysząc, że chodzi jedynie o pójście na przeszpiegi do drużyny pływackiej jednej z pobliskich szkół, czujesz ulgę. Która mija, gdy uświadamiasz sobie jak niemoralne jest to co robisz, jak nisko upadłaś, w ogóle się na to zgadzając, i…
Że nie masz pojęcia jak szpiegować.
W tym momencie stoisz pod Akademią Iwatobi i nie wiesz co ze sobą począć.


Świetnie.
I co tu robić?

9 komentarzy:

  1. Ja chcę więcej ^^. To było wspaniałe :D.Przeleciałam przez wszystko chyba :D.Najpierw natrafiłam na Good Ending z Reiem huhu. Pewnie dużo roboty z tym było więc Arigatou. Natrafiłam na ten blog przypadkiem ale wydaje mi sie ,że chyba zostanę na dłużej i poczytam jakieś inne twory. Ah jakbyś potrzebowała jakiejś pomocy z czymś np. beta ,poprawki i inne typu rzeczy to ja chętnie pomogę chociaż znawcą nie jestem.
    Jeszcze raz dzięki za to cudo i pozdrawiam.
    Paulaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trochę nie w temacie. Fajnie, że blog zmienił adres, ale teraz wszystkie linki prowadzą na stare megustayaoi, a w przypadku "Mission impossible [Ty/mężczyźni z Free!]" i "fanfic interaktywny~ [DRRR!! ; Ty / wszyscy]" nie można się połapać co do zakończeń.

    Poza tym świetny wpis i ogólnie cały blog. Czytam go już od pewnego czasu i muszę powiedzieć, że po przeczytaniu pierwszej aktualnej notki jaką znalazłam, gdy po raz pierwszy wpadłam na bloga, zapoznałam się z pozostałą zawartością, nieskromnie mówiąc, w jedną noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam wszystkie możliwe zakończenia ^.^ Tak ogólnie, to czy jest szansa że postanowisz napisać opowiadania Nagisa x Rei? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod prośbę ^^

      Usuń
    2. Moje oczy dostrzegły geniusz. Pewnie wszyscy Ci to mówią, ale to jest zaebiste <3 ^^ Nie ma drugiego takiego bloga, który zdecydowałabym się przejrzeć w całości. Ten jest pierwszy.

      Pozdrawiam,

      Usuń
    3. I oczywiście podpisuję się pod prośbę :3

      Usuń
  4. wspaniałe tak samo zreszta jak drrr mam prośbe baaaardzo mi zależy mogła byś jeśli bedziesz miala ochotę zrobic takie coś tylko że z anime kuroko no basketball? ty x kiseki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do prośby.
      Jeśli nie oglądałaś tej animy to gorąco polecam jest super chociaż jeszcze nie wszystkie odcinki są dostępne w języku polskim.

      Usuń
  5. Hejka ;*
    Ktoś wie jak zrobić by był SAM Nagisa?
    (Miałam już wszystko!)
    Chyba, że nie da się tak zrobić ;/
    A tak na marginesie to zarypisty blog ;D
    Rób więcej tego ;3

    OdpowiedzUsuń