we, fujoshis

yaoinfo

fanpejdż: ~klik~
mój numer gg: 37209209
mój kanał na youtube: ~klik~

sobota, 2 czerwca 2012

RAIRAAAWR! episode 1/2


ilovehumans69 jest online.
whatsupdoc jest online.
ilovehumans69: co jest, doktorku? ~~~ヾ(^∇^)
dotachin jest online.
dotachin: jest coś zadane na jutro?
whatsupdoc: Mógłbyś chociaż udawać, że chcesz z nami porozmawiać. (^▽^)
ilovehumans69: budowa męskich organów rozrodczych
ilovehumans69: możemy odrobić zadanie razem
ilovehumans69: if you know what I mean
dotachin: a nie przerabiamy teraz przypadkiem układu nerwowego?
Shizuo jest online.
ilovehumans69: uuuuu
ilovehumans69: Shizu-chan?
whatsupdoc: Namówiłem go dzisiaj, żeby w końcu się zalogował. (^▽^)
dotachin: to co w końcu jest zadane?
Shizuo: co to za nazwy?
ilovehumans69: wpisywać imię jako nick… <facepalm> ( ̄ー ̄)
Shizuo: co jest z tym nie tak?
whatsupdoc: Spokojnie, nauczymy go wszystkiego~!
Shizuo: co to ma w ogóle być? i love humans
Shizuo: i co ma znaczyć to 69 na końcu?
dotachin: napisać prącie czy penis?
ilovehumans69: a jak myślisz, Shizu-chan?
ilovehumans69: penis
Shizuo: wtf
whatsupdoc: Co porabiasz, Shizuo?
dotachin: ok dzięki
Shizuo: wylogowuję się
whatsupdoc: Dlaczego???(ToT)
ilovehumans69: Shizu-chan nie dojrzał jeszcze do takich tematów, nie demoralizujmy go.
Shizuo: spierdalaj!
whatsupdoc: Nie klnij, bo moderator wyrzuci Cię z pokoju!
Shizuo: jaki moderator?
ilovehumans69 wyprosił użytkownika Shizuo z pokoju
whatsupdoc: Ja tylko żartowałem…
whatsupdoc: A co jak się obrazi?
dotachin: kto jest moderatorem?
ilovehumans69: zakład, że za pięć sekund zaloguje się znowu (^▽^)
ilovehumans69: odliczam…
whatsupdoc: Myślisz?
ilovehumans69: teraz
Shizuo jest online.
Shizuo: wyrzuciliście mnie?
ilovehumans69: mówiłem
whatsupdoc: Jednak dobrze go znasz. (^▽^)
Shizuo: kto jest tym cholernym moderatorem?
ilovehumans69: piiiip
ilovehumans69 wyprosił użytkownika Shizuo z pokoju
whatsupdoc: Izaya!
ilovehumans69: nie mogłem się powstrzymać
ilovehumans69: i tak zaraz tu wróci.
whatsupdoc: Teraz się wkurzy!
dotachin: coś mi nie pasuje z tym zadaniem
dotachin: my to mieliśmy chyba rok temu
Shizuko jest online
ilovehumans69: mówiłem!
ilovehumans69: czekaj
ilovehumans69: co jest, Shizu-chan, zmieniłeś płeć? (O_O)
Shizuko: uwierzcie mi, że znam gorsze słowa na ch niż cholera!!
Shizuko: co??
whatsupdoc: Chyba przypadkiem kliknąłeś o jedną literkę za dużo.
Shizuko: no kurwa
ilovehumans69: piiiip
Shizuko: nawet nie próbuj mnie wyrzucać, mendo
whatsupdoc: Przynajmniej już się domyślił, kto jest moderatorem. (^▽^)
ilovehumans69 wyprosił użytkownika Shizuko z pokoju
dotachin jest offline
whatsupdoc: Jak zwykle się nie pożegnał… (ToT)
ilovehumans69: wielkie wejście bestii!
zabićmendę jest online
whatsupdoc: Zmieniłeś nick? (O_O)
ilovehumans69: jaki gustowny nick, Shizu-chan (^▽^)
zabićmendę: wchodzę na trzy sekundy
zabićmendę: żeby poinformować cię, że jutro skopię ci dupę
zabićmendę: spadam.
zabićmendę jest offline.
ilovehumans69: nie mogę się doczekać
whatsupdoc: Ups.
whatsupdoc: Dobra, ja się muszę zwijać.
whatsupdoc: Trzymaj się, Izaya!
whatsupdoc jest offline
ilovehumans69: lol
ilovehumans69 jest offline.
pokój jest pusty.

10 komentarzy:

  1. Uśmiałam się jak nic :D Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarzam się ze śmiechu :D Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To było epickie ^^ Dawno się tak z żadnego tekstu nie usmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owoowoiswdiwdjowkm Shizaya *q*
    *Fangirl mode on*
    Wdech wydech wdech wydech dobra żyje *unosi kciuki do gory*
    Awawaw Shizaya na blogu który żyje lol tyle wygrac
    Dobra rozmowa xD Shizuo pierwszy raz w internecie -witamy ^^
    Zabićmendę mnie rozwaliło :D
    Ja tu wrócę ! Wrócę i ci zaspamię wszystkie opowiadania z Shizayą ! Cieszysz sie co nie ? ja mam nadzieje xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne!! ☆⌒ヽ(ゝω・´*)cнμ♪ Okropnie GENIALNE!!
    Spadłam z piłki ze śmiechu i się poobijałam... Ale to nic... Gotowa jestem na takie poświęcenia (a nawet na większe.. :P A co...) Gotowa na wszystko byle tylko wszystko było takie świetne... (゚∀゚)ラヴィ!!

    Wogóle jestem załamana... Ale to tak pozytywnie... ^^ Kurka, Oni wszyscy żyją... O.O I Shizu... ten Jego nick... Nie mogę normalnie... (*・ω・)

    I taki Izaykowy Izayek jakiego Kocham z CAŁEGO serca... Huehue.. ( ̄∇ ̄*)


    Droga Autorko, Kocham Cię, i tyle (○´艸`) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. "dotachin: napisać prącie czy penis? (...)
    ilovehumans69: penis
    Shizuo: wtf (...)
    dotachin: ok dzięki
    Shizuo: wylogowuję się
    whatsupdoc: Dlaczego???(ToT)
    ilovehumans69: Shizu-chan nie dojrzał jeszcze do takich tematów, nie demoralizujmy go.
    Shizuo: spierdalaj!
    whatsupdoc: Nie klnij, bo moderator wyrzuci Cię z pokoju!
    Shizuo: jaki moderator?
    ilovehumans69 wyprosił użytkownika Shizuo z pokoju"
    TAK BARDZO MOJE ROZMOWY ZE ZNAJOMYMI NA TEAM SPEAK'U O.O no prawie tak samo xD
    Idę czytać dalej, bo aż mnie nosi no :D

    OdpowiedzUsuń
  8. HAhahaa. Świetne :D. Biedny Shizuo pierwszy raz w internecie >.<

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha nosz kur*wa ( nie wurzucaj mnie O.O) Kocham Cię hahahaha :D Jesteś genialna @!#@$%^&^%$# I jeszcze ten tekst " zabić mende jest online" hahaha please !!! XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne xD Lecę czytać dalej;D

    OdpowiedzUsuń